tirsdag den 1. juli 2008

Flytte og Server Stress "FOSS"

Så fik jeg endelig en afklaring på den sidste tids mange spørgsmål. Det blev heller ikke et Power projekt denne gang. Red Hat understøtter åbenbart ikke PPC i deres Xen kerne... øv øv... Har bestilt en nye Intel server, som bliver den sidste server tilbage i Århus. Bare det hele nu går som det skal, men i det mindste er jeg ikke på så ny jord som hvis det var Power. Ved ikke rigtig om jeg skal se det som et personlig nederlag, eller en befrielse. system P teknikeren oplyste mig i dag om den type server jeg havde fået mine finger i, var en speciel udgave, og ikke solgt i mange eksemplar... det lyder i mine øre som et meget dyrt bekendtskab... Tror jeg vælger at se det som en befrielse... Det eneste lille hovsa er at min nærmeste overordnet ikke lige var at træffe da beslutningen skulle tages,om indkøb af en ny server så jeg måtte gå et trin højre op... Har lige SMS 'et med ham, han ringer i aften.... håber på forståelse... men hvad 25.000 - 30.000kr er jo også en slags penge. De sidste par dage er gået med arbejde til kl. 18:00 hjemme 19:30 og så forsøgt at slappe af med Mytebuster til kl 23:00 hvor den stod på seng for at fortsætte i samme gear dagen efter... Jeg glæder mig virkelig til ferie. Jeg glæder mig virkelig til at få en normal arbejds rutine igen... alt det her navneskift og flyttende rundt, kan tage pippet fra selv den mest hårdkogt anti stress personlighed.

Ingen kommentarer: