lørdag den 8. september 2007

Århus til Kastrup (med DSB'1)

Så blev det endelig lørdag. Jeg var endelig meget afslappet lige indtil ca. kl. 22:00 i går aftes, da det gik op for mig, det lige var om nogle timer jeg skulle med toget. Faldt heldigvis hurtig i søvn, tror nok jeg nød min sidste nat i min egen seng i en uge, ja faktisk næsten 2 uger, men det er en anden historie.
Nu sidder jeg så her i IC Lyn toget med kurs mod Kastrup lufthavn, og YEESSSS!!!! Plads nr. 36 i vogn 31 er den fedeste i hele toget  Det er lige ved siden af kaffen og den har egen 220V stik. For ikke at glemme at det er en enkelt plads .
Jeg har lovet mig selv at jeg ville være så nogle lunde fornuftig, så jeg har lige lagt Kastrup lufthavns afgange ind på min dejlige Nokia N73, og ikke nok med det så fandt jeg hele forsikrings beskrivelsen fra Eurocard, som jeg efterfølgende printet til PDF, og lagde på min telefon. Ikke nok med det så fik jeg lagt Eurocards kundeservice nummer, og SOS Internationales nummer der på, og nå ja en lille detalje, selvfølgelige er de begge med vejlederne billede. Detaljerne vil ingen ende tage, jeg fandt endvidere en side, der heder flightstats.com som man kan se alle afgange og ankomster for i alt fald Seattle international airport. Siden skulle efter sigende også kunne vise fly afgange og ankomster for alle andre lufthavne i U.S.A. og de havde endda et mobil afsnit, som betyder det havde et afsnit der er optimeret til at køre på mobile enheder, præcis til at tjekke afgange og ankomster med.
Lige nu er jeg ved storbælt, og er på vej ned i røret, mon der så er mere man kan frygte kan gå galt, jeg mener så langt er der vel ikke fra boeren til lufthavnen, at jeg i værste tilfælde kan tage en taxa det sidste stykke.
Den næste store udfordring bliver at komme igennem det kraftige sikkerhedstjek med alle dele og lemmer i behold, puha bare tanken kan få sommerfuglene frem i min mave. Nå ja jeg har da prøvet det før, men det var selvfølgelige uden vielsesring på højre hånd…
Næste trin må inkludere en lille, nej vent en stor fad bamse på Magirus regning...!

Ingen kommentarer: